Bytt är bytt...

Nu har vi passerat (ytterligare) en milstople i skruttans utveckling.
Igårkväll byttes vagnens liggdel ut mot sittdelen, med lite ångest i hjärtat.

Dels tycker jag vagnen är gulligare och finare med liggdelen och ser ju mycket mysigare ut oxå.
Men hur mysigt kan det va att ligga trångt? Inte så väldigt tror jag.
Sen blir det så påtagligt hur stor hon verkligen blir och hur fort tiden går när "bebisvagnen" blir storbarnsvagn på nåt sätt. Mamma mia!
Så nu premiärsover trollet i sittdelen och har MYCKET plats. Mammas stora tjej. <3

Vagnen känns ju lite som en ny nu oxå.
Vi lånade ju liggdelen av kusin Hannes så sittdelen är i både en annan årsmodell och färg. Kul med förändring. :)

Igår var vi på Kyrkis för första gången.
Kul med sång och musik, blir säkert flera besök dit.

Efter lunch åker vi på maln till mormor & moffen. Moffens hår ska bli klippt och trollet ska mysa lite kan jag väl tro. ;)

"Nya" vagnen.     Inge mer liggdel...


Imorn är det fredagsmys med lunch på stan tillsammans med käraste A!

Pling!

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Jag håller med dig om att liggdelen ofta är finare, mer som en riktig vagn men det är kul att de små utvecklas och vill sitta upp :)



Jag tänka tipsa dig om att du kan vinna hemligt klädpaket från Lipfish hos mig nu, så söta kläder!



Jag önskar dig en fin kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback