Familjeliv

Det här med att vara en familj och leva som en sådan är banne mig lättare sagt än gjort.

Jag har sett framemot denna helg sedan länge, eftersom Pär är ledig, och hade planerat en massa som jag skulle hinna göra då jag inte var ensam med Miran.
Men som vanligt blir det ju inte som man tänkt sig.
Nu blev det inte sämre på nåt sätt, men det är är bara att inse ännu en gång att tiden INTE räcker till nu som förr.

Sen denna försbaskade snö hjälper ju inte till precis.
Tar en himlans tid att skotta, särskilt när man har STOR gård.
Men gardinerna är trots allt bytta, ramen och tavellisten målad och t.o.m kylskåpet har blivit skurat nu på morgonkvisten.

Nu ska vi ha en härlig fredag tillsammans hela familjen och ta en tur ner till sjön med tösen i pulkan bara hon vaknat och ätit lite mat.

Imorn är det äntligen lördag och vi ska få umgås med två andra härliga familjer, lovely!
Kanske kan vi tillsammans komma på nåt bra sätt att förlänga dygnet med en timme eller två?? ;)

Mysfredag på er!

   Titt-ut! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka söta bilder! Gullig hon är lilljäntan! kram!

2010-02-10 @ 21:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback