Fredagsmyys

Idag är det fredag och solen visar oss sitt vackra ansikte. Love it.

En fredag som Mira och jag ska spendera på stan med härliga Anna.
Vi ska äta lunch ihop och sen strosa runt och testa sittvagnen med bl.a. ett besök på Systembolaget.
Nu ni! Tappade ni hakan va?
Kommer knappt ihåg senast (både före & efter juldagen) jag drack alkohol, men imorn vankas det party! :)

Hittade just in på (ännu) en rolig sida med barnkläder,
Rebuz Kidz.
Roliga märken som jag aldrig sett förut, men med väldigt fina och pedagogiska kläder.
En del kan man t.o.m leka med.
På den här bloggen kan man även tävla om ett klädpaket från märket Lipfish värt 400:-. Kolla in!

Kl. 17 ska lillan få vara med mormor och moffen en stund för då tänker mamman åka och träna.
Kom aldrig iväg på Julias onsdagspass som jag brukar, hade en himlans huvudvärk, så idag ska jag köra hårt med Anna L istället. Kul, kul!

Kvällen bjuder på Let's Dance (brukar oftast sova i soffan till det) med gooodis och sen Solsidan innan sängdags.
Lördagen spederas på jobbet av pappan och sen får han och tösen mysa ihop när mamman drar på fest!

Härlig fredag!


Tävla om kläder från Lipfish! Roliga kläder som båda är fina att titta på & leka med. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för sällskapet, jättemysigt att ses! Det gör vi om snart igen.

Kramar

2010-02-12 @ 16:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback