Nedräkning

Vår underbara lilla tös har sovit till 8:30 och 8:00 de två sista dagarna. Härligt!
Tror kanske gudmors förmaningar börjar sjunka in. ;)

Igår avslutades min näst sista vecka som mammaledig. Den här svängen iaf.
Snart ska jag åter infinna mig på Folktandvården strax före kl. 7 om mornarna och det ska bli jättekul.
Hela mars och april kommer jag att jobba heltid och pappa Pär får va hemma med trollet och mysa på. :)

En liten mjukstart på jobbet och ett nyttigt avbrott från vår vardag för min del.
Sen blir jag hemma med Mirabus igen till september då det är dags att börja jobba "på ritkigt", dock inte heltid.
Lillskruttan ska börja på dagis då oxå, fislisan min.

Idag jobbar Pär (ovanligt va?) och Mira och jag ska nog bege oss ner på stan så småningom.
Hon längtade efter A & T sa hon i morse när hon vaknade så då måste vi väl se till att försöka träffa sockrets favoriter. :)

Trevlig lördag!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback