Nu är det i alla fall onsdag

Nu är vi i fas vad gäller veckans dagar.
Onsdag idag, och just denna är en uträttamåstenochgåpåmöte-onsdag.

Vi har haft en dålig natt.
Den var bra fram till ca 02:30 nån gång. Då började trollet hosta och hosta och gråta däremellan.
Stackars lilla älsklingen. Har tröstat, givit nappen och snutten och försökt söva om en miljard gånger tror jag.
Hon somnade till slut om iaf och vaknade 04:45 för välling, sen gjorde vi morgon 07:45.

Nu sover pluttisen ute i vagnen, som alltid när jag bloggar typ. :P
Jag ska röja lite här inne, tvätta håret och hoppa i kläder.
När hon vaknat och käkat drar vi till mormor & moffen. Mira ska få mysa lite med dom medan jag ska uträtta lite tråkiga måsten som man måste ibland...

Ikväll blir det pappamys för trollet då jag ska på ledarmöte på F&S.
Blir en nyttig dag det här.

Snart är det helg igen. Skönt.

Tja rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback