...på det sjätte smäller det!

Hejsan hej!
Idag är det söndag - på riktigt. Söndag och arbetsdag imorn. Konstig känsla men samtidigt känns det spännande och roligt. :)

  


Vi har haft en mysig familjehelg med snöskottning, lite annat hemmapyssel och OS-brons igår!
Helt fantastiskt! Go André! Så himla kul att han fick en medalj och ännu roligare att han kommer från trakten. Bra jobbat!

Söndagen har än så länge varit lugn. Jag och Mira har kikat på reprisen av Melodifestivalen och pappan har skottat lite till.
Miran sussar nu men vaknar nog strax för lunch.

Pär är ute på lite shopping i jakt på en ny bilbarnstol. Fanns en till kampanjpris på Lekstugan så vi får se om han kanske kommer hem med sådan. :)
Trollet kan fortf ha den hon har nu, men vi kommer behöva byta om några månader och är det rea vill man ju gärna passa på.

Senare blir det nog en tur till mormor & moffen.
Kvällen ska förmodligen ägnas åt att ladda och leta reda på allt inför jobbstarten imorn. Namnbricka? Tofflor?

Ha en skön söndag & håll tummarna för mig imorn! ;)

KRAM 

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Tack för kommentaren i min blogg. Jag älskar mina nya bröst och jag är så nöjd över dem. Ser kanske inte så stor skillnad, men det säger killen min :) Haha.. De är precis den storleken jag alltid velat ha. Varken för stora elelr för små. Kram

Postat av: Anna

Håller tummarna för dig imorgon, men som jag sa kommer du klara det galant.

Vilken fin bild på eran vackra skatt!

Kramar!

2010-02-28 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback