Rea :)

Igår gjorde jag och tösen en tur på stan som jag skrev tidigare.

Shoppade bl.a. ny pyjamas till henne och lite andra nödvändigheter på Lindex. Hade en rabattkupong på 30% som går ut sista feb och den kan man ju inte låta gå till spillo. :P
Sen blev det lunch på Radjos med Anna & Tina. Jättetrevligt och mysigt, precis som det brukar.

Team Sportia här i stan har värsta rean nu. 30-70% rabatt på allt i butiken.
Som mammaledig har man just inga pengar att spendera ens på rea, men pappan i familjen hade tydligen nån krona över...

Kom (för ovanlighetens skull) på när jag gick där bland barnkläderna att man kanske skulle va smart och köpa kläder inför dagisstart och nästa vinter nu när det är bättre pris? Smart va?

Sagt och gjort, och vilket fynd sedan!
Detta suveräna fleecefodrade galonställ fick lilla fröken, 50% rabatt! Kommer bli kanon i höstrusket och i alla vattenpölar på dagis.



Pappan tyckte att han behövde en jacka oxå. Han har gått och tittat på den här i flera år nu och när det var halva priset kunde han inte låta bli...



Sen fick mamman en för tidig födelsedagspresent (jag fyller i mars) och försenad alla-hjärtans-dagpresent.
En ny fleece! Det behöver jag. Tack älskling. <3


Idag är det snöstorm.
Vi ska besöka mormor & moffen en sväng senare och Pär ska försöka skotta av garagetaket nu medan trollet sover.
Får se om jag kommer iväg på nån träning ikväll eller om vi snöat inne...

Tja rå!

Kommentarer
Postat av: Bea

Å snygg jacka! tittade på en liknande åt Mattias. Jag var där och kikade jag också idag men tror att jag måste gå dit imorgon igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback