Snöiga tisdag

Inte vet jag om vädergudarna håller in "nu ska Hudiksvall få lite mer snö"-knappen eller vad det är frågan om men snöar gör det iaf. Idag oxå.
Inte så kraftigt dock men ändå....
Ja, ja. Jag har nått den punkt att jag inte orkar bry mig längre.
Inte orkar jag skotta mer heller. X-tralien tar sig ändå fram överallt så skotta är överskattat. Blä.

Idag ska skruttan och jag handla lite - igen. Gör man nåt annat?
Sen blir det ett besök hos kusinerna på Stråkvägen. Deras bil är på lite dåligt humör så de ska få låna våran så stortjejerna kan få klippa håret på em. :)

Längtar efter långa vagnspromenader  på bar asfalt i vårsolen med jympadojjor. När kan de ske tror vi? I augusti kanske?

Nu dags att hoppa i kläder och ta på ett lite bättre ansikte sen är vi redo för dagen.

Pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback