Sommarvärme

Ja, nästan iaf. Bara -3 nu, halleluja! Shortsväder kan man tycka efter det som varit.

Igår kröp sig t.o.m graderna över på plussidan för en kort stund här hemma i Vik.
Ynka 0,1 grad men ändå. Det var plusgrader!

Har precis lagt ut trollet för sin första tuppis och ska nog ta en kopp kaffe strax.
Pär har nu officiellt gått på pappaledighet, även om det inte börjar på riktigt förrän på måndag.
Så vi är alltså hemma hela lilla familjen, känns lyxigt.

Igår hade vi lite kalas på jobbet. Tre av mina kollegor har fyllt jämna år och då ska det ju så klart firas!
Vi började med bowling, jag vann inte. :( Men kul var det ändå.
Sen åt vi smarrig buffé på kliniken och lekte skojiga lekar innan klockan hipp happ huppla var 23:00.
Då tog jag röda faran för att åka hem och sussa.

Idag vet vi inte riktigt vad dagen har att bjuda på.
P funderar på snöskottning och jag på att göra något trevligt besök till nån.
Vi få se.

Nu: kaffe.

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback