Sunday, sunny day!

Vilken otroligt skön och glad känsla det är att få se solen skina på all snö här i vår vita vintervärld!
Känns som det var ett tag sen vi såg den sist, man blir alldeles förvånad över vilken skillnad det gör.

I morse efter att fröken knoppat in för sin första tuppis tog jag med mig vovven och gick på en 40-minuters promenad - alldeles ensam. Ljuvligt!
Inte lyssna på nånting, bara tystnaden och knarret under skorna. Den friska luften och Spiras flåsande.

Sen besökte vi kusinerna på maln en snabbis innan det var dags för pappan att packa väskan och styra kosan mot Umeå.
Månadsmöte där imornbitti och det är lite för långt för att åka samma dag.
Så nu är vi lite ensamma jag och skruttis, men mormor kommer hit senare.

Imorn är det måndag igen.
Mammaträff hemma hos Molly denna gång, ska bli kul. :) Och sen kör jag ju mitt pass på em, härligt att få träna lite igen!

Nu ska jag kolla klart på Made in Sweden innan jag väcker trollungen.

Tja rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback