Det går bra nu

Här sitter jag i soffan, nyduschad efter ett pass på Friskis. Idag blev det ae med Julia. Skönt och roligt!
Det är så härligt att ha kommit igång med min egen träning igen efter nästan 10 månader off. Älskart!

Idag var första dagen på Pärs lilla minisemester oxå.
Japp, ni läste rätt. Pappa ska vara hemma med fisen och mig i en hel vecka. =) Vi ska mysa och bara vara och kanske försöka ta tag i sova-hela-natten-projektet oxå.... Vi får se.
Men framför allt ska vi myyysa tillsammans alla tre.

Mira och jag var till Elin och Thea idag på en liten visit. Mycket trevligt och småtjejerna surrade ikapp. =)
Sen slocknade de båda två som ljus. Det är bra med lite energikrävande lek med polarna. ;)

Imorn börjar trollet och jag på babymassage. Det ska bli spännande.
Hoppas och tror att Mira kommer tycka att det är mysigt.

Nu ska jag äta lite mera choklad innan sängen ropar.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback