Hemmamys/sjukstuga

Då var onsdagen slut oxå. Snart fredag, gillas.

I morse trodde jag att min förkylning blivit bättre, men nu är jag nog beredd att ta tillbaka det.
Och lillfisen HAR ögoninflammation. Gjorde nog bara ett uppehåll igår...
Hon har lite feber och är snorig oxå, så vi har bara varit hemma idag. Eldat och försökt hålla humöret uppe.
Haft lite sällskap av A och Zacco och även kusin Tilda.

Nu har vi precis nattat trollet som gäspat stort sedan kl. 18:00 ca.
Kollar på "Halv åtta hos mej" och P måste väl ge sig ut och skotta en del straxt.
Blev pizza till middag idag, fanns ingen ork till matlagning helt enkelt.

Imorn fyller pappan i huset år.
Blir lite kalas på kvällen med tårta för de som är sugna. :)
Vi hoppas va i lite bättre skick då jag och skruttan. Åtminstone jag.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback