Mardrömsbubbla

Tjo hej, en ny vecka har startat!

Idag ska vi ÄNTLIGEN på mammagrupp. Efter juluppehåll, förkylning och fotografering ska vi åter få träffa alla härliga ungar och deras mammor och bara få vara tillsammans en liten stund.
Tror vi längtar både Mira och jag.

Jag är glad idag. Min kropp mår bra och själen oxå.

Tränade igår igen (!!), tredje passet på en vecka och idag kör jag mitt eget kl. 17!
Det är så SJUKT SKÖNT att va tillbaka på golvet igen! Jag är redan helt beroende och kommer måsta få fortsätta med denna drog länge, länge.
Trodde inte jag skulle känna sån saknad i efterhand liksom.
Under min viloperiod (ca 10 månader pga av graviditet och barnafödande) saknade jag inte träningen särskilt mycket.
Det jag längtade efter nu på slutet var lite egentid för att tanka lite energi. Och det är nu jag upptäckt vilken abstinens jag haft, utan att veta om det typ.
Härligt är det att va på gång igen iaf! Det gör min vardag med Mira om möjligt ännu bättre.

Vardag ja. Ens vardags kan te sig på väldigt många olika sätt...
Kikar med jämna mellanrum in på
Annas blogg.
Hon skriver från sin mardrömsbubbla, som hon själv kallar det, när orken finns.
Heja Anna!
Man är alldeles för dålig på att uppskatta det man har - och inte har oxå för den delen.

Ska nog fräsa på en varmkorv eller två nu till lunch innan trollet vaknar och är hungrig.

Härlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback