När barnen somnat

Innan man fick egna barn trodde man att man fattade vad alla menade med att det var så skönt när barnen somnat för kvällen.
Nu VET man.

Den tiden man får till att vara vuxen och även sambo på kvällskvisten då trollet slagit igen sina blå är ofattbart ljuvlig.

Nu har jag packat för morgondagen och slagit mig ner brevid P i soffan.
Slötittar på handboll och funderar på om jag glömt lägga ner nåt i badväskan.
Vi ska ju till Söderhamn imorn och bada. Mira, Hannes, jag, syrran och mormor - mysigt.
Det blir premiär för Miran, spännande!

Vi kommer nog va lagomt trötta båda två imorn när vi kommer hem.

God kväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Simma lugnt!

Ses imorgon=) Kramar!

2010-01-20 @ 09:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback