Ni bäcka

Ja, så skulle nog Mira låta om hon skulle försöka sig på att säga "ny vecka".
Sessan är snorig, big time.

Började för några nätter sedan tycka att hon lät lite tät i näsan på natten och igår-em var förkylningen ett faktum.
Näsan rinner och ögonen oxå, nysattackerna avlöser varandra.
Hugaligen, mammas lilla fis.
Ingen feber eller hosta ännu (peppar, peppar) bara snuva. Precis som de tidigare gångerna hon varit krasslig.

Så idag får vi hoppa mammagruppen. Första träffen idag efter julledigt. Trist, men så är det.
Vi får va hemma och elda i kaminen och bara mysa trollet och jag.
Att få i tösen mat kommer oxå bli en av dagens utmaningar....
Inte ens gröten dög i morse och välligen knappt heller.
Vi får köra på det idag, välling. Ingen idé att försöka med mat och bråka om det. Inte värt helt enkelt.

Ikväll ska jag och A träna igen, härligt.
Men nu ska jag skriva ner receptet på Leilas Sticky buns! Kan va de godaste bullar jag sett! Mmmmm.

Återkommer när jag vet om de smakade lika gott. =)

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback