Pappas dag

Idag gratulerar vi världens bästa pappa på födelsedagen. Enligt honom själv fyller han 23.

Miran och jag har boktavligt talat varit insnöade idag.
Pär fick ta X-trailen i morse, hade nog inte tagit sig till stan i Micran.
Så vi har varit hemma och kurerat oss. Vi är ju fortfarande inte 100% nån utav oss.
Dock känner jag mig mycket piggare idag, det är nog på väg att ebba ut för mig.
Fisen däremot tycker jag har blvit sämre idag..... Men det måste ju bli sämre för att sen bli bättre.

När jag lagt ut tösen för sin andra tuppis runt 15-tiden tig jag tag i skottningen. Hua vad tugnt det gick!
Lätt snö, men jobbigt när man måste kasta den över en snödriva på typ 1,5 meter...
Som tur var kom farfar hit och hjälpte mig med ca hälften.

Ikväll har det alltså varit kalas med farmor, farfar, Daniel och Micke. Micke är ju även Miras gudfar.
Vi har kalasat på pastasallad, tårta, bullar, kladdkaka och grädde. Mmmmmmm!

Nu dags för tandborstning och sängen.

God kväll!


Väldens bästa tjej med världens bästa pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback