Besiktningen godkänd

Då hade vi varit och träffat tant doktorn då.
Lyssnade på hjärta och lungor, tittde i öron och i halsen. Allt såg fint ut.
"Bara" virus. Skönt iofs att det inte var öronen.
Så det är bara att ta en dag i taget och hoppas att det är på väg att ge med sig.

Tempen har dock bara visat 37,5 som mest idag så vi är nog på rätt spår.

Jag är som en urvriden disktrasa. Pär vabbar idag så jag kunnat vila lite innan läkarbesöket.
Vet inte om jag är så mycket piggare nu men inget sämre iaf. Imorse var det crap-dåligt. Tror jag haft feber i natt oxå. Blä.
Men nu hoppas jag det vänder för mig oxå.

Har morgondagen på mig att samla lite krafter för sen blir vi solo Miran och jag då pappsen drar på kryssning med jobbet tor-fre.

Solen skiner iaf och värmen håller i sig. Lovely!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback