Färdigjobbat

Snipp, snapp snut så jag jobbet slut. Yes, så är det.

I dag njuter jag av att min föräldraledighet börjar igen. Ett himla tjat va?
I'm lovin it.

1 maj idag och min gudson Erik fyller 9 år. Hipp hurra! :)
Mira och jag ska bege oss mot Granstigen på em och äta lite tårta och uppvakta med paket så klart.
Nästa stopp blir Storhammarvägen (Angelica & Mathias) lite senare på kvällssidan.
Där bjuds det på grillat och trevligt sällskap. Ska bli mysigt!

Dags att svida om och ladda för en fullspäckad lördag!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

En fullspäckad dag ser jag.

Vill gärna ses nåt till veckan nu när du är

mammaledig igen, slutar tidigt rätt många dagar så då vore det trevligt att ses=)

Trevlig helg vännen! Kramar

2010-05-01 @ 13:03:35
Postat av: Hanna

Nu kan vi ses jättemycket! :) Låter bra att du slutar tidigt. Vi får höras nåt i veckan. Puss

2010-05-02 @ 10:53:29
Postat av: Anna

Jaaa vad bra=) Hörs nåt om vilken dag. Tisdag kanske?!

Pöss!

2010-05-02 @ 14:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback