Fina fredag

Inatt har vi sovit gott både jag och Mira - så skönt med en bra natt äntligen.
Trots att pappan varit borta har jag sovit som en stock.

Tösen vaknade till första gången runt 3. Senaste nätterna har hon vaknat till nån gång varje timme och det är inte kul...
Sen sov hon vidare till 6, då var det vällingdags och färdigsovet trodde jag. Tyckte det var ok ändå eftersom hon sovit så bra hela natten. Men hon låg och pratade en stund och sen måste vi ha somnat båda två för när jag vaknar nästa gång är klockan 8! Ljuvligt.

Igår låg inbjudan till bröllopet i brevlådan. Jättevacker i färgerna brunt och guld.
En bild på brudparet prydde frimärket oxå, jättefint. Det råder ingen tvekan om att det kommer bli ett fantastiskt bröllop och fest i Oslo i början av september.
Vi har bestämt att åka till Olso redan på fredagen. Blir en skön minisemester med hotellvistelse fre-sön.

Idag ska vi åka till Thea och leka efter sovning och lunch.
På em blir det fika hos Angelica och Zacco-bus. En fredag bestående av fika och skvaller alltså, gillart!

Ikväll kommer pappa hem oxå. <3

See ya!

Bjuder på lite bilder oxå.

 Fina klänningen av farmor.

 Rea-skorna. Som gjorda till klänningen. :)

 Miran & mamman skickar mms till pappa.

 På kyrkogården i Bjuråker.

 Tjusiga skor som tur i oturen var för små till kusin Signe.

 Ser till att vovven äter upp maten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback