Fixar dagen blev strulardagen...

Oj, oj oj....
Vilken tisdag. Knas från början till slut.

Började med att jag glömde en rabattkupong hemma, fick vända efter 500m och hämta den. (Den var på 50% och gick ut snart, annars hade jag skitit i det.)
Sen köpte vi present till Stina och handlade blöjor på Coop för att fördriva tid till kl. 13 då jag tänkte att Sven på Cramo förmodligen hade lunch till då. Säkert.
När vi kommer dit (ca 13:10) så har han lunch till 13:30. Grattis.

Ja, ja. Vi for hem till Hannes.
Lämnade tösen där, tanken var att åka och snabbhandla (det går fort när man är ensam) och sen till Cramo igen. Parkerade på Maxi och i samma sekund kom jag på att jag glömt handlingslistan hemma och plånboken i skötväskan hos syrran. Great. Bara att åka och hämta den då. Suck!

Handlade så gott jag kunde utan lista (och glömde faktiskt inget!) men gjorde mig inte tid att åka på Cramo.
Vi tog det på vägen hem.

Den maskin vi behöver var ju självklart uthyrd den helg vi ville hyra den, så vi får tänka om lite. Men det är väl ingen katastrof.
Bara en dag när det skulle krångla helt enkelt.

Ja, ja imorn är det en ny dag.
Vi ska hälsa på faster på dagis och köpa födelsedagspresent till farmor.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Agnes mamma

Hej Hanna!

Grattis till dottern! (lite sent) Vet inte om du kommer ihåg, men vi bodde nästan grannar i idenor. Hittade hit genom Emmas (viggos mammas) blogg.

Vad fin hon är lilla Mira.

/ Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback