När pengarna få vingar

Ja, det fick mina/våra idag.
Jag och Jonnie (moffen) har varit på Byggmax och inhandlat en del av vad vi behöver till altanbygget.
Tryckimpregnerat = inte billigt. Men bra sägs det. Så jag drar kortet och ser glad ut.
Har ingen aníng om hur mycket vi ska ha av varje dimension eller nåt annat heller för den delen.
Svarar bara ja när Jonnie räknar och bestämmer. Men bra kommer det bli, det är jag säker på. :)

Mira har fått myst med mormor mest hela dagen då vi spenderat några timmar på Byggmax moffen och jag.
Tog oss en kvällspromenix innan sängdax.

Vann förresten en auktion på tradera härom kvällen oxå.
Röda Conversisar till lillfisen, äkta och helt nya. Ska bli så kul att se dom på! :)
Nu kommer vi matcha i sommar.

Trevlig onsdagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback