Ny vecka!

Solen skiner och en ny vecka startar.

Det är är veckan då altanbygget tar fart på riktigt. Längtar som en galning till det är klart. Kommer bli hur bra som helst.
Förra veckan rev Pär, Daniel och Micke den gamla altanen och nu på fredag får vi hämta grävaren som vi ska ta bort häcken med och gräva för plintarna den nya altanen ska byggas på. Kul, kul! :)
Sak försöka fota lite och lägga ut som en liten dokumentation av det hela.

Men vi börjar veckan med måndag. Måndag betyder ju mammagrupp för mig och Mirabus och idag ska vi träffas här hemma. Mysigt!
Har röjt upp nu och städat så det ser hyffsat ut när det kommer 5 mammor med sina juveler.

Till något annat. Verkar va många som läser här just nu.
Jag har aldrig riktigt tänkt på om det är många eller få som läser just min blogg, jag skriver lite för min egen del oxå ju. En del av er har jag ju koll på men typ 70 st?!?!?!
Den som vill är fri att ge sig tillkänna. ;) Vore kul att veta.

Nu ska jag dona med det sista innan skruttis vaknar.

Trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: BEA

Jag läser! Men det vet du ju redan!

Postat av: Hanna

Japp, Bea I know. ;) Puss

2010-05-24 @ 19:24:10
Postat av: Sara Westrin

Jag läser med. :) Vaaaaarje dag. :)

2010-05-24 @ 19:26:46
Postat av: Hanna

Men vad kul Sara! :) Det visste jag inte.

Kram

2010-05-24 @ 19:45:36
Postat av: Anna

Som du redan vet så läser ju jag då;-)

Pöss!

2010-05-24 @ 20:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback