Ooooooooonsdag!

Redan halvvägs på denna vecka. Tiden verkligen flyger fram!

Onsdag alltså, i kalendern på köksväggen står det BVC 13:15. Yes, det är vad vi gjort idag, bl.a.
9060 g tung och 73 cm lång är vår stora tjej. <3
Hon hade ökat drygt ett kilo och 3 cm på två månader - bra jobbat stumpan! Gillar mat? Japp. :)

Efter vi pratat klart med Maria på BVC tog vi oss en tur på stan.
Mamman fick nya strumpor och vi besökte pappan och käkade lite mellis där på TPH.

Svängde även förbi Folkis för att hämta min nya jacka.
Vi har fått svarta softshelljackor med företagets tryck på ryggen och den ville jag ju ta hem så klart.
Den såg helt ok ut och satt bra oxå, synd att jackvädret snart är slut bara.

Måste ju visa fynden jag gjorde på tradera förra veckan. Dagisgarderoben kan aldrig blir för full....

 Helt ny med lappen kvar - 75:- (Ord 175:-)

 Den rosa 1:- och den med kycklingarna typ 50:-, kommer inte ihåg riktigt...

 Såhär hittar man vårt lilla troll om man vänder ryggen till en sekund. Hon drar sig upp mot allt som finns i närheten. Gotrollet!

Ikväll ska Angelican och jag träna, skööönt att få komma iväg och röra på sig nån mer dag i veckan.

Tja rå!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Å har jackorna kommit!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback