På rätt väg

Vi snorar på här hemma men är piggare både jag och Mira. Så det går nog åt rätt håll.
Tösen sover fortfarande väldigt oroligt på nätterna och jag tror det är fler tänder på gång. Man ser att ena framtanden i överkäken är på väg att spricka igenom när som helst.

Idag ska Mira, jag och mormor åka till Delsbo. Både för att titta till gammelmormors (min mormor) grav men framförallt för att påbörja operation festklänning. Ska bli så spännande!
Jag har köpt tyg och ska få en klänning uppsydd av en dam i Delsbo.

Fjärde september är vi bjudna på goda vänners bröllop i Oslo och då väcktes idén om en ny klänning.
En festklänning som funkar på bröllop, 50-årsfester, ja det mesta av finare tillställningar.
Färgen är grön. Två olika gröna tyger till liv och kjol. Svart tyll ska in under kjolen och jag hoppas den kommer bli väldigt fin. :)

Pappan drar strax på kryssning med jobbet. Han brukar komma hem med en massa saker från sånna här event. Allt i från headset och laddare till första-hjälpen-kit, godis och mp3-spelare.
Jag har även beställt choklad från tax free. Mums!

Trevlig torsdag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback