Regn och regn

Vilken störtskur det kom nyss! Undrade om vattenkokaren var på för det lät som det men det var världens ösregn som lät mot taket.

Jag är lite klen idag. Har hostat som en galning på morgonen. Halsen känns bättre men kroppen är seg och hostan jobbig.
Mira ville stiga upp redan 6:20 idag så hon har oxå varit lite gnällig och trött nu sista stunden innan första sovningen. Nu sussar hon skönt ute i vagnen.
Tänk vad härligt att få ligga ute i en vagn medan regnet droppar, mys.

Älsklingen tände en brasa innan han for och det är verkilgen mys det med.
Ser att den börjar brinna ut så jag läre nog peta in en pinne till.

När vi piggat på oss efter sovning och lunch ska vi göra en sväng på stan - igen.
Morbor Per fyller år imorn och vi måste ju såklart fixa present. Har en liten idé, hoppas den funkar.
Barnmatsförrådet ska även fyllas och jag tror vällingen började ta slut oxå.

Ikväll blir det fredagsmys med Talang och goooodis, äntligen fredag!
Den här veckan har Pär och jag bestämt att vi bara ska äta gotta på helgen. Ett bra beslut.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback