Tisdag - fixardag

Hej hopp! Nu är tisdagen här.

Måndagen började veckan på ett alldeles jättebra sätt.
Först mammaträff hos Lucas, jättemysigt som vanligt. Mira verkligen myste och busade bland de andra barnen, hon har nog längtat.
Sen busade jag till det och körde Step istället för aerobics på F&S. Tänkte prova att ta upp mitt pass på brädan och det gick ju utmärkt! Roligt var det oxå. :)

Idag skiner solen och Mira och jag har många ärenden att uträtta.
1-årspresent till Stina ska fixas. Hon fyllde igår men vi ska dit och uppvakta på torsdag när pappan oxå är ledig. Sen ska vi leta rätt på Sven på Cramo för att försöka få hit en grävmaskin att preparera lite inför uteplatsbygget med. Den fula häcken ska bort, bort, bort!
Handla på Maxi ska vi oxå och hälsa på kusin Hannes. Kanske lämnar jag tösen hos prinsen och åker på Ica själv? Vore skönt.

Sen slutar pappan kl 17:00 och då har jag tänkt att vi ska grilla hamburgare och majskolvar till middag. Mums!

Full fart med andra ord.
Tja rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback