Tredje gången gillt!

Yes japp! Idag har Hanna tränat för tredje gången på en och samma vecka. När hände det sist?
Måste vara innan Mira föddes. Tiden finns liksom inte nu, eller jo, den här veckan har den ju uppenbarligen gjort det. ;)
Tack kära Angelica som hjälpt mig på traven för att komma iväg. :)

Man måste bara ta sig tid. Tid till det som man tycker om och som gör att man mår bra. Tid till det som är viktigt för just mig.

Tror att många, i synnerhet småbarnsföräldrar, är lite dåliga på det. Att komma ihåg sig själv.
Jag brukar ge mig själv beröm när jag väl gör det. För även om jag är ifrån Mira en stund så gör det mig helt säkert till en gladare, piggare och bättre mamma den övriga tiden om kroppen och hjärnan får fokusera på annat och dessutom något som gör mig glad.

Vi har haft en jättehärlig söndag skruttan och jag.
Det blev en cykeltur på drygt en timme runt om i Idenor med omnejd.
Tösen verkade gilla att åka cykel, sjöng och pratade om pappa mest hela vägen. :)
När vi kom hem tog vi ut en filt och lite leksaker på altanen och myser i solskenet (under parasollet). Mellis intogs oxå det utomhus och jag tycker verkligen det är vardagslyx att ha ett hus och en tomt att kunna vistas ute på.

Imorn, måndag & mammagrupp.

Pling!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men tack själv goa du! =) hade det inte varit för dig hade jag ALDRIG kommit iväg! kanonpass idag med step =) KRAAAAMIS

2010-05-10 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback