Vik's gräv AB :)

Nu ser det mer eller mindre ut som en byggarbetsplats på vår tomt. :)
Fick hem grävaren idag och Pär och Jonnie är ute och försöker lära sig. Leker mer tror jag. ;)

Imorn ska jag fota arbetet in action så ni får se.
Då kommer käraste Daniel oxå hit och häjlper oss. Häcken ska bort, massor ska grävas ur och plintar ska ner i backen. Hej vad det går!
Sen bärlinor och reglar på plintarna sen är det dags att skruva trall. Vad jag kan va?! :P
Kanske ska sadla om till snickare...?

Idag har tösen och jag promenerat med Elin & Thea. Hälsat på mormor på sjukan och handlat fördelsedagspresenter till Mirabus oxå.
Gud, snart fyller hon 1 år! Då blir hon ju ett barn, inte min bebis längre...

Ska se om killarna vill ha lite fika nu.

Tja rå!



 Underbara älskade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback