Frostigt

Vår gräsmatta utanför är alldeles vit och bilens rutor är isiga.

Jag som tyckte Pär var lite tidig som tog fram kupévärmarna i helgen som var. Så här i efterhand är jag mycket tacksam att jag har en (på vissa plan) förutseende sambo.

Idag börjar jag 11:00 och onsdagar är ju Miras och min morgon. Vi tog sovmorgon till 7:30 och nu har vi precis ätit frukost. Mira röjer runt här hemma bland böcker, leksaker och med Barnkanalen i bakgrunden.

Det är så skönt att ha en dag mitt i arbetsveckan då vi inte behöver stressa till jobb och dagis tidigt på morgonen. Vi kan sova så länge vi vill, leka, mysa och dona på här hemma innan det är dags att åka. En mysmorgon. Känns riktigt lyxigt att få ha det så.
Idag måste vi dock fara lite tidigare. Skodan ska besiktas 10:30.

Nu ska vi hoppas ur pyjamasarna här. :)

Ha en skön onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback